Jestem MEJp

Pasjonują mnie prace w ogrodzie i najbliższym otoczeniu wokół domu. Lubię majsterkować i tworzyć ozdoby które upiększają mój ogród. Swoje prace wykonuję według własnych pomysłów lub sugestii najbliższych.

niedziela, 16 października 2011

Mleko się wylało

  Nie trzeba zbyt wiele pracy.
Stary dzbanek , odrobina białej farby i


.....mleko się wylało.
 Dzbanek umieściłem na skalniku, w dość widocznym miejscu.
Nie ma się co za wiele rozpisywać skoro mleko już wylane, a na uzyskanie takiego efektu nie potrzeba instrukcji.
Ozdoba jest też korzeń, gdzie w jego otoczeniu umieściłem wycięte własnoręcznie z pianki grzyby. W moim ogrodzie w sezonie grzybowym  wiele  gatunków grzybów można znaleźć.


Bardzo chciałem podziękować wszystkim odwiedzającym mojego bloga, za miłe komentarze oraz ciepłe słowa.

6 komentarzy:

  1. Pięknie, wspaniały pomysł.Teraz mój ma problem bo musi takie rzeczy robić!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny pomysł.I jeszcze lepsze wykonanie:))
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe pomysły! Z przyjemnością oglądałam wszystko kilkakrotnie. Bardzo lubię skalniaki. Chętnie zobaczyłabym fotki z Twojego skalniaka.

    OdpowiedzUsuń
  4. To jeszcze raz ja.
    Interesuje mnie z jakiej pianki zrobiłeś te grzybki?

    OdpowiedzUsuń
  5. Pewnie zimą nie zaglądasz na swój blog. Może wiosną doczekam sie odpowiedzi. Pozdrawiam i cierpliwie czekam.

    OdpowiedzUsuń